Amirironbat

تاریخ عضویت : فرو -۶۲۱


فیلم های مورد علاقه Amirironbat

فیلمی در لیست علاقه مندی خود ندارد

آخرین نظرات Amirironbat

من نمی فهمم چطور بعضی ها جرئت میکنن میگن GOT برترین سریال تاریخه؟ WW به این خوبی با داستان فلسفی و قوی، پیچش های داستانی... GOT فقط یک داستان سرگرم کننده با کلی صحنه ی جنسی داره.
2019-10-02 10:54:27
مشاهده پست
عزیز اون از اررو شکست خورد اونم به سختی! اررو کم حریفی نبود. شاید جالب باشه بدونین تو کمیک ها دث استروک بار ها بتمنو شکست داده.
2019-09-20 20:02:59
مشاهده پست
عزیزان به نظرم خیلی از شما ها نمی دونین که دث استروکی که تو اررو بود با این فرق داره. آخه این دو سریال به اصطلاح تو یه دنیا در جریان نیستن. یعنی وجود همو قبول ندارن. انگار تو دنیایی که تایتانز هست اررو وجود نداره.( لا اقل نه اررویی که تو سریال اررو دیدیم.) دنیای اررو دنیای فلش و سوپرگرل و سریال های دیسی تو شبکه ی CW است. دنیای تایتانز با دنیای دووم پترول یکیه و دنیای سریال گاتهام با سریال پنی ورث یکیه فقط. یکی از اصلی ترین دلایل این اختلاف هم شبکه ی پخش کننده است. سریال های دیسی مانند اررو و فلش از CW ، گاتهام از فاکس( پخش می شد.امسال فصل آخرش اومد) و تایتانز و دووم پترول از دیسی یونیورس پخش میشن.درسته که نویسندگان همشون تقریبا یکیه اما با هم همشون تو یه دنیا نیستن.بنابراین ما هنوز خوب این دث استروک رو نمیشناسیم ممکنه اصلا دارو رو مصرف نکرده باشه. چون اون دث استروک با این یکی هیچ ارتباطی نداره.
2019-09-20 20:00:51
مشاهده پست
اشکال نداره چون داستان درباره ی بروس و بتمن نیست و ما قرار نیست شاهد روایت داستان بتمن باشیم پس اشکال نداره. عین بتمن بن افلک که ما در بتمن علیه سوپرمن شاهد لباس رابین بودیم که احتمالا خودش مرده بود چون ما قرار نبود داستان رابین رو ببینیم.
2019-09-19 14:34:09
مشاهده پست
خخخخخخخ عزیز نمره ی راتن و منتقدا عین نظر مردم نیست که تو ای ام دی بی هی تغییر کنه. منتقدا نظرشون رو دادن رفته!
2019-09-17 15:43:30
مشاهده پست
عزیز چرا یه خورده واقع بین باش لطفا. اول اینکه به خاطر سیاسی بودن فیلمه که منتقدا تعریف میکنن وگرنه داستان چندان جذابی نداره. یه فیلم معمولی دیگه. دوما به نظرم چون تو جشنواره ی قبلی جوکر اول شده بود نخواستن دوباره اول شه. سوما معلومه که با اسکارلت، جوجو اول میشه!!!!!!
2019-09-17 15:35:55
مشاهده پست
البته من اگه ببینم برای همون میبینم وگرنه فیلمش ارزش نداره.
2019-09-17 15:33:06
مشاهده پست
البته من بیشتر برا لیلی می بینم تا جنیفر لیلی رینهارت. جنیفر یکم خزه. لیلی تو ریوردل ام عالی بود.خییییییییییییییلی خوشگله!
2019-09-17 15:30:44
مشاهده پست
فااااااااااااااااااااااااک واقعا میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/آخه من معمولا تریلر فیلما رو نگا نمی کنم.
2019-09-17 15:29:20
مشاهده پست
به نظرم که فصل2 با دث استروک و بتمن می ترکونه. البته اگه تمرکزش رو یه دفعه از دست نده مثلن یههو تریگون رو برنگردونن یا... فقط خداییش بتمن و دث زیادی لاغر نیستن؟
2019-09-07 09:31:31
مشاهده پست
قسمت اول به عنوان یک فاینال برای فصل یک بد نبود.
2019-09-07 09:26:28
مشاهده پست
و همین طور بتمن!
2019-09-06 17:28:16
مشاهده پست
پس چرا فصل2 رو نمی زارین؟ 2 ساعت پیش پخش شد...
2019-09-06 09:56:44
مشاهده پست
با اینکه کلا از CW ناامیدم اما به کراس اور های امسال خیلی امیدوارم. هم گویا قراره کل فصل 8 اررو بهش اختصاص پیدا کنه هم چند نفر می میرن هم...
2019-07-27 17:26:49
مشاهده پست
به نظر من که برترین سریال جهانه.(البته بعد از فرار از زندان) تنها سریالیه که هنگام تماشاش فکر نمی کنم وقتم هدر میره.
2019-07-24 08:18:26
مشاهده پست
اقا یه سوال کجا می تونم سریالی کسشعر تر از این پیدا کنم؟
2019-07-24 08:16:32
مشاهده پست
دوست عزیز نکته ای که هست اینه که شاید به دلیل شرایط مذهبی ای که در کشور حاکم است، این رنگ ها و این حروف برای من و شما معنای خاصی نداشته باشند اما برای مردم غرب و آمریکا اوضاع فرق می کنه. اونا می دونن معنی حرف s چیه و اونا میدونن این رنگ ها یعنی چه. به خاطر همین در دراز مدت روی اونا تاثیر میذاره. یک مثال دیگه. تمام مردم آمریکا( کسانی که درست تحقیق نمی کنن که تقریبا میشه همشون) فکر میکنن مردم ایران( تکرار می کنم مردم ایران) و نه دولت، تروریست اند. خب وقتی در فیلمی همچون world war z یا سریالی مانند هوملند که قبلا مثالش را زدم کوچکترین اشاره ای میشه، ممکنه ما اصلا متوجه نشیم اما مردم اونا به این اشارات عادت کرده اند و باعث میشه هرروز نظرشون نسبت به ما منفی تر بشه. در world war z ایران رو یکی از وحشی ترین کشور ها نشون دادن اما من و شما که برای اولین بار اینجور فیلم ها را می بینیم متوجه نمیشیم.( خودم اول متوجه نشدم اما یه روز تو اینترنت صحبت های یک کارشناسی رو دیدم که همه ی این نشانه ها را تو یه ساعت داشت توضیح میداد.) در مورد دین اسلام هم اوضاع همین طوره. با اینکار می خوان علاوه بر دولت ها، همه ی مردم دنیا دیدشون نسبت به مردم ایران و اسلام عوض شه تا برای همیشه اون آمریکایی ها و اسرائیلی های پست فطرت در رفاه کامل زندگی کنند. به خاطر همین هم هیچ وقت اسلام واقعی رو به مردم نشون نمی دن.
2019-07-12 12:03:15
مشاهده پست
خب راست میگه دیگه. سریال به این کس شعری. من بیشتر به خاطر سریال های دیگه و خود دختره(ملیسا بنویست ) نگاه می کنم. تو فصل 4 میشد عالی پیش رفت اما در آخر بدون کوچک ترین مشکلی سوپرگرل زد همه رو به فاک داد.
2019-07-11 15:19:20
مشاهده پست
نه!!!!!!
2019-07-11 15:16:16
مشاهده پست
نکته ی دیگری که هست و میخواهم به آن اشاره کنم، آزادیست. دروغی که جوامع غربی به آن باور دارن و همش زیرسر همین یهودی هاست. اینگونه می خوان مردم رو کنترل کنن تا مردم نگن آیا چیزی به نام دین وجود داره؟ آیا این تصویری که شما از اسلام به ما نشون میدین واقعیه؟ این آزاد بودن نیست، این زندانی بودن.در این باره من به شما توصیه میکنم حتما و حتما و حتما سریال هوملند رو ببینین. از همان ثانیه های اول قسمت اول فصل 2 به بعد، به گونه تظاهر می کنند که انگار اسرائیل ایران را بمباران کرده در حالی که در فصل اول اسمی از ایران به میان نیامده!!!!!!! در ادامه و حتی در فصل اول مسائل ضد اسلامی به شدت نمود پیدا می کند: کوبیدن کتاب قرآن به زمین، مسخره کردن نماز خواندن و... از نمونه های آن اند.در ادامه در فصل 3 آن ها یک تیم به ایران می فرستند و رئیس سپاه را می کشند و ایرانی ها را به شدت وحشی نشان می دهند. خودم وقتی متوجه اهداف این سریال شدم، دیگر آن را دنبال نکردم. آن چه می خواهم بگویم این است که گول این سریال ها و بازیگران خوش چهره رو نخورین. این که خود مردم آمریکا اینجور سریال هایی میسازن نشان از چهره ای است که در داخل کشورشان به آنها نشان می دهند. نمی گویم از ساختن همه اما از ساختن بیشتر فیلم و سریال ها اهدافی غیر از سرگرم کردن دارند. من خودم دیسی فن ام اما با دیدن برخی سریال های دیسی از جمله افسانه های فردا یا فیلم هایی مانند جوخه انتحار یا حتی بتمن علیه سوپرمن می توان به این نتیجه رسید که آن ها می خواهند از این زمینه طرفدار جذب کنند. در مورد مارول به نظرم هدف اصلی اش سرگرم کردن مردم باشد. چندان نکته ای نظرم من را جلب نکرده با این که هرفیلمش را بیش از 2،3 بار دیده ام. ساخت سریال سوپر نچرال، لوسیفر، خاطرات یک خون آشام و... همه نشان از جو ضد اسلامی می دهند. نمی خواهم بگویم این سریال ها را نبینید اما می خواهم بگویم فریب نخورید. من کسانی را می شناسم که بعد از دیدن این ها دیدشان حتی نسبت به اسلام تغییر کرده. برای مثال، یکی از همکلاسی هایم بعد از دیدن لوسیفر، می گوید من به خدا اعتقاد دارم اما شاید جهنم آن طور که در قرآن می گویند نباشد!!!!!!!!!!!!!!! در آخر اگر پرحرفی کردم عذر می خواهم. فقط، لطفا هوشیار باشید.
2019-07-11 15:13:06
مشاهده پست
من تاحدودی با حرف های Romene موافق ام. کلا هالیوود تحت کنترل یهودی هاست. اونا هالیوود رو خریدن و هر غلطی که بخوان می کنن. اونا به فکر سرگرم کردن من و شما یا مردم آمریکا نیستن اونا فقط می خوان دید مردم آمریکا و کلا غربی ها رو نسبت به ایران و اسلام تغییر بدن تا یه وقت مردم از خودشون نپرسن آیا ما تو این دنیا هدفی نداریم، آیا فقط برای لذت بردن خلق شدیم؟ چون سیاست مدارا و دست های پشت پرده میدونن زمانی که مردم با این سوالات مواجه بشن باید دفتر دستکشون رو جمع کنن و برن. این که بعضیا میگن غربی ها اونقد که دولت ما میگه بد نیستن و ترامپ واسرائیل آدما ی خوبین و... همش دروغه. اونا از چیزی که فکر میکنین رذل تر پست فطرت ترن. خود مردم آمریکا دارن به این نتیجه میرسن که هدفی که در دنیا دنبال میکنن اشتباهه و خیلی ها دارن به اسلام رو میارن. کافیه تا از لحاظ جامعه شناسی به امریکا نگاه کنین تا ببینین چطور دارن مردمشون رو کنترل می کنن. دوتا سریال ببینین میفهمین که چطور ارزش زن ها رو میارن پایین، چطور از بی هدفی رنج میبرن...نمونه ی بارز این ها در سریال "13 دلیل برای اینکه" موجود است.در این زمینه آمار بیش از حد بیماری های روانی و خودکشی ها گویای همه چیز است.
2019-07-11 15:12:51
مشاهده پست
آیا تو westworld را دیدی ای؟
2019-05-26 14:32:40
مشاهده پست
بله.از اواسط مهر
2019-05-23 07:45:22
مشاهده پست
عزیز فلش رو تا چند سال دیگه قراره حداقل می سازن.
2019-05-22 08:27:18
مشاهده پست
3.1 1.2 2.3 5.4 4.5
2019-05-22 08:24:01
مشاهده پست
عزیز تو این رو با اصیل ها و خاطرات یک خوناشام مقایسه می کنی؟؟؟؟؟؟
2019-05-22 08:21:07
مشاهده پست
کی گفته؟؟؟؟؟؟
2019-05-22 08:19:13
مشاهده پست
راستی یادم رفت بگم.سال 2012 اگر اشتباه نکنم(دقیق یادم نیست)شبکه ی فاکس یک فصل از سریال کنستانتین ساخت که اون هم خیلی خیلی قشنگ بود. هم داستانش هم بازی بازیگراش هم درامش...کلا در کامیک ها هم شخصیت محبوبیه.فقط به خاطر بودجه ی زیادی که لازم بود برای فصل های دیگر متاسفانه نساختند.توصیه می کنم حتما ببینید.
2019-05-22 08:18:20
مشاهده پست
بله.البته منظور فقط جدیت نیست. شما برید قسمت 19 فصل3 فلش رو ببینید اگر اشتباه نکنم. اونجا که به آینده میره و با خودش حرف می زنه(او قسمت رو یه 10 باری دیدم.)درام اون صحنه رو با سوپرگرل مقایسه کنید.من هنوز هم وقتی اون صحنه رو می بینم اشکم در می آید.کدام سکانس شخصیت سوپرگرل اینگونه است؟؟؟یا در فصل اول قسمت 23 آن جایی که قبل از مرگش با مادرش خداحافظی می کند.یا در قسمت 20 همین فصل 5(شایدم قسمت 19)که در ابتدا با ایریس بحث می کند و یاد مادرش می افتد.می توانم 10 تای دیگر مثال بزنم.از تاثیر گذاری بازی این بازیگر(گرنت گاستین).البته که با این مجموعه از بازیگرا میشد سریالی بسیار بسیار بهتر از این سریال سوپرگرلی که ساخته شده ساخت اگر نویسندگان به جای کپی برداری محض از داستان فلش و اررو سعی می کردند سریالی متفاوت و مستقل بسازند.اما باز هم به نظرم سریال های اکشنی که بازیگر نقش اصلی آن ها مرد هست بهتر و تاثیر گذار ترند.
2019-05-22 08:15:18
مشاهده پست
اگر کیتی بود باید میشدSuperwoman
2019-05-22 08:05:08
مشاهده پست
باprison break،westworld،GOT،sherlock،Breaking Bad و lost موافقموبقیه هم اکثرا ندیدم تا الان.راستی خداییش the walking dead قشنگه؟
2019-05-21 18:00:31
مشاهده پست
الان چرا یه شبکه ای مثل HBOپیدا نمیشه که هم پول خرج منه و هم کارگردانای خوبی بیاره برای سریال های اکشن؟CW خسیسه.جلوه های ویژه اش افتضاحه.کراس اوور سال بعد رو (که مهمترین و برترین کراس اوور تاریخ قهرمانان دیسیه) نباید میدادن به CW.اکثر سریالاش کلیشه ای شده.
2019-05-21 16:05:50
مشاهده پست
در کل اگر سریال اکشن می خوان ببینین فلش خیلی قشنگه به خصوص تا فصل 3.فصل4 غافل گیری داره اما متاسفانه بدلیل استفاده ی بیش از حد جلوه های ویژه از اون حالت درام و واقع گرایانه خارج شده.سریال اررو هم تا فصل5(به غیر از4 که اون هم زیادی تخیلی شد)سریال قشنگیه انصافا .فصل6 هم تا زمانی که سازندگان فقط به دنبال ساخت یک سریال اکشن خالی نیستند خوبه.7 هم تا اواسط اواخر بد نبود ولی متاسفانه بازی ها از یه جایی به بعد(به خصوص در آینده)طبیعی نبود و همین طور سریال ویلن نداشت.سریال اررو و فلش انصافا از شخصیت پردازی قوی ای (به خصوص شخصیت های اصلی) بهره می برند و کاملا قابل درک اند.سریال legends of tomorrow تا فصل 3 بد نبود ولی فصل 4 افت فاحشی داشت.سریال های تایتان و گاتهام هم (که خارج از ارروورس اند)خیلی قشنگن انصافا هر دو شون رو ببینین سریالی مثل سوپرگرل اصلا قابل قیاس نیست با اون.گاتهام امسال تموم شده و تایتان 1 فصلش اومده.
2019-05-21 15:54:16
مشاهده پست
من این سریال رو توصیه نمی کنم. شخصیت ها اکثرا باور ناپذیر بوده و قابل درک نیستند.داستان جذابی نداره و بسیار کلیشه ایه.شخصیت های خوب اکثرا از سریال خیلی زود خارج می شن...
2019-05-21 15:44:29
مشاهده پست
عزیز حرف ضد جنسیتی چیه؟قهرمان باید باور پذیر باشه باید جدیت خاصی داشته باشه ابهت داشته باشه نه اینکه همش لبخند بزنه و یا دست به کمر وایسته.
2019-05-21 15:41:55
مشاهده پست
آخرش میشه یه چرت و پرتی مثل همین سوپرگرل.
2019-05-21 15:38:38
مشاهده پست
در مورد این سریال باید بگم که فصل4تا قسمت های 10 11 خوب بود انصافا شاید بهترین مقطع در کل سریال بود(جنگ بین انسان ها و فضایی ها با رهبری یک نفر مانند بن لاکوود که هم شخصیت پردازی قابل درکی دارد و هم نقشش را عالی بازی می کند. داستانی که مشابه اش را در ترمیناتور و یا سریال محشر westworld دیده ایم.) ولی از یه جایی به بعد با کمرنگ کردن نقش بن لاکوود(که به نظرم بهترین بازیگر کل سریال سوپرگرله) و در ادامه با تبدیل کردن اون به یک ویلن ابر قدرت (همان کاری که متاسفانه در فلش و اررو هم سال هاست شاهدیم .)سریال رو خراب کردن.به نظرم این فصل داستان و کاراکتر های فوق العاده ای داشت(بن لاکوود و منچستر بلک و در ادامه لکس لوثر)از نظر من بهتر بود کل فضایی ها با تلاش و پیروزی بن لاکوود از زمین حذف می شدند تا در ادامه هم داستان جذاب تر شود و هم واقعی تر. نه اینکه برای اکشن جذاب تر کلی فضایی (که گویا از خیلی از انسان ها هم مهربان ترند!) را بریزند تو سریال شبیه همان کاری که متاسفانه در سریال فلش در دو فصل اخیر شاهد آن بوده ایم.در ادامه سریال ما شاهد اضافه شدن لکس لوثر به عنوان یکی از اصلی ترین ویلن های مشترک بتمن و سوپرمن هستیم اما نه تنها او را خیلی دیر وارد سریال می کنند که خیلی هم زود از آن حذف می کنند.در کل در این فصل با این که در قسمت21 به نظر سوپرگرل در خطر بود اما در کل علاوه بر این که بسیار بی منطق است بسیار هم کار را برای سوپرگرل و دوستانش آسان می کند.به نوعی که با وجود آن همه ویلن با پتانسیل بالا(که در بالا به آن اشاره کردم)هیچ گونه تهدید جدی ای برای سوپر گرل وجود ندارد.در این سریال در کل علاوه بر آن که همه دوست دارند قهرمان باشند،قهرمانان بی نقصی هم هستند.گویی تاکنون هیچ کار نادرستی انجام نداده اند.
2019-05-21 08:41:14
مشاهده پست
به نظر من که نباید کلا از شخصیت های زن فیلم یا سریال ابر قهرمانی بسازند.
2019-05-21 08:19:43
مشاهده پست
همچین ممه هم نداره آخه ولی در کل چیز خوبیه.
2019-05-20 19:12:06
مشاهده پست