Hujjat al-Islam_Edris

تاریخ عضویت : فرو -۶۲۱


فیلم های مورد علاقه Hujjat al-Islam_Edris


آخرین نظرات Hujjat al-Islam_Edris

مجموعه ای محیر العقول و زیبا که تماشای آن خالی از لطف نیست و خالی از حکمت هم نخواهد بود!
2019-09-20 02:19:37
مشاهده پست
مجموعه ای محیرالعقول که تماشای آن همراه با خانواده لذت بخش تر هم خواهد بود.
2019-08-26 16:18:19
مشاهده پست
دومین گزینه انتخاب بنده است.
2019-08-26 16:16:25
مشاهده پست
به احترام جناب نیکلاس کیج هنرمند و آثار گذشته و خاطزه انگیزشان این فیلم ایشان را هم به تماشا خواهم نشست.
2019-08-03 08:34:42
مشاهده پست
منبع: ipiramid
2019-08-03 08:14:10
مشاهده پست
واکنش جالب یکی از منتقدان برایان ترویت از USA Today (یواس‌ای تودی) – نمره ۸۸ از ۱۰۰ اگر فیلم‌های مارول را در مجموع مثل آلبوم موسیقیِ گروه محبوبتان در نظر بگیرید، پس فیلم Avengers: Endgame همانند نسخه ویژه از بهترین آثار گروهِ موسیقی است، با یک کاور بسیار فوق‌العاده و آهنگ‌های آشنا و ارزشمندی که درونش وجود دارد.
2019-08-03 08:04:37
مشاهده پست
سلام ُعلیکم و رَحمة اللهِ امیدوارم در این ساعات بامداد اوقات خوبی را سپری کرده. این مطلب را مدتی پیش در همین صفحه نوشته بودم اما تکرار آن را خالی از لطف نمی دانم. سینمای معناگرایانه و دینی در آثار مارول . سینمای معناگرایانه و سینمای دینی در ساختار کلی سینما و همچنین در آثار مارول، هر چه باشند همدیگر را نفی نمی‌کنند که در زمینه‌هایی اسباب تقویت همدیگر نیز هستند، اما المان‌های مختص به خود را نیز دارند. در مباني نظری و كلي سينما و در تئوريی های فنی آن همان قدر كه اتفاق نظر است در ارتباط با مباني معناشناختي، دعوا و اين دعوا از همان زمان مرحوم سرگئی آيزنشتاين و كولوشف، يعنی از حدود 75 سال پيش آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. سینمای ابر قهرمانی (Superhero) عمدتا برای تجلیل و روایت از فردی مثبت که دارای قدرت‌های ویژه ای‌است ساخته می‌شود. دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) روایت کننده چنین داستان‌هایی است. در آثار مارول البته بحث در رابطه با سينماي دينی، سينمای معنوی، سينمای معناگرايانه و سينمای ماورايی و ... به سن و سال زیادی نمی رسد؛ البته در تعريف اين مقوله‌ها بحث و نظر درمی گيرد و در مهم‌ترين چالش‌ها اما فقط پای 2 مقوله بيشتر پيش كشيده می شود: سينمای دينی و سينمای معناگرايانه. سینمای مارول الزاما یک موضوع و تصوير غير عادی را بايد ارائه كند. پس هر فيلمی كه به اين عنوان شناخته می شود بسته به داستانش می تواند سينمای معناگرايانه هم در خود جای دهد. اما احتمالا و قريب به يقين همان‌طور كه در فوق به مارول اشاره كردم در سينمای معناگرايانه آثاری توليد می شوند كه هرگز دينی نيستند. امروزه در آثار هالیوود و مخصوصا اثار مارول به وضوح می شود ردپای سینمای دینی و معناگرایانه را حس کرد. به اعتقاد بنده در این مجموعه از فیلم ها می شود المان هایی از دین مسیحیت را مشاهده کرد. . در پایان عرایضم می بایستی عرض کنم می توانید با نظر بنده در این مورد موافق یا مخلف باشید. مهم این است که با احترام نظرتان را بیان کنید چیزی که بنده اخیرا کم تر با آن مواجه شدم (احترام گذاشتن به نظرات یکدیگر).
2019-07-31 22:16:09
مشاهده پست
احسنت دقیقا همین گونه است. جنابعالی به نمونه بارز آن اشاره کردید. به شما تبریک می گویم بینندگان باهوشی چون شما که متوجه این نکات شوند کم هستند.
2019-07-27 19:52:49
مشاهده پست
به به جناب رحیمی دو رو با آن تصویر پروفایل زیبا! خشنودم از زیارتتان
2019-07-27 19:31:20
مشاهده پست
بله مصرف می کنم منتهی به جنس هایی که جنابعالی مصرف می کنید یقینا نمیرسد.
2019-07-27 19:19:23
مشاهده پست
از لطف جنابعالی کمال تشکر را دارم.
2019-07-27 19:11:59
مشاهده پست
خب ظاهرا سو تفاهمی برای عاشقان و عزیزان سینما علی الخصوص مارول بیش آمده است نظر پایین تر بنده صرفا مزاحی بیش نبود و هیچ ارزش جدی از باب بررسی ندارد! دوستانی که بنده را به خاطر دارند متوجه این امر شدند اما آن ها که نمیشناسند می بایستی عرض کنم بنده قبلا در همین صفحه پیرامون مبحث سینمای دینی در اثار مارول صحبت کرده بودم که پیشنهاد می کنم حتما بروید و بخوانید! البته می دانم حجم نظرات وسیع است و پیدا کردنش دشوار اما می توانید سعیتان را بکنید چون مطلب به شدت مطلب جالب و جذابی است.
2019-07-27 19:03:17
مشاهده پست
مطلب بنده صرفا مزاحی بیش نبود عزیز
2019-07-27 18:53:14
مشاهده پست
هر طور میلتان است
2019-07-27 18:52:30
مشاهده پست
فیلم اندازه ای است و از همه مهم تر ان که حرف دهانش را هم می فهمد!
2019-07-27 18:50:02
مشاهده پست
تماشای این اثر که به تازگی هم با شایستگی تمام عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرده است با کیفیتی زیر 1080p حرام و مقابله با کسانی که پایین تر این گیفیت ذکر شده فیلم را تماشا می فرمایند تکلیف شرعی ماست. دقت کنید که تماشای این فیلم با هر کیفیتی در دستگاه های تلفن همراه و تبلت بلا مانع است!
2019-07-27 18:45:19
مشاهده پست
وضوح صحیح است البته عزیزان.
2019-07-27 18:32:39
مشاهده پست
باز هم دنیای ابر قهرمانان و باز هم ردپایی از دین! تماشای اثار ابرقهرمانی اعم از فیلم و سریال ها همیشه لذت بخش و آموزنده بوده است. به وظوح میتوان المان های دین مسیحیت را در اینگونه اثار مشاهده کرد. به یقین این هنر و تیزهوشی سازندگان این اثار است که این چنین در این اثار ابرقهرمانی خودنمایی می کند. تاثیر مثبت اینگونه اثار بر جوانان به خصوص جوانان امریکایی غیر قابل انکار است.
2019-07-27 18:31:08
مشاهده پست
درود خدا بر شما بنده مخلص
2019-07-26 12:59:39
مشاهده پست
جنابعالی این مجموعه را با تولیدات شبکه نتفلیکس اشتباه گرفته اید! هر چهارده فصل این سریال یکجا منتشر نشده اند مومن! این مجموعه طرفداران خاص خود را دارد که سال های زیادی از عمر خود را صرف تماشای این مجموعه کرده اند و به عبارتی با وفا ترین طرفداران یک سریال می توانند به شمار بروند! این که جنابعالی طولانی بودن سریال را نقد کنید ایرادی ندارد اما نه به طوری که به طرفداران و عاشقان این سریال بر بخورد!
2019-07-23 15:22:15
مشاهده پست
این فیلم را با توجه به این که از داستان جالبی برخوردار است و بازیگرانی که در آن به ایفای نقش می پردازند که اکثر آنها امتحان خود را پس داده اند میتوان کمدی جذاب و زیبایی قلمداد کرد. با اعتنا به همین مسئله فیلم را تماشا کنید و لذت ببرید.
2019-07-23 14:50:49
مشاهده پست
به احترام جناب مورگان فریمن بزرگوار با آن کارنامه پربار می توانید فیلم را دریافت کنید و تماشا کنید هر چند به عقیده بنده فیلم زیاد چنگی به دل نمی زند!
2019-07-23 14:42:40
مشاهده پست
مجموعه ای خارق العاده و زیبا که دیدنش برای هر رنج سنی و با هر سلیقه ای مناسب است، سریالی بی نظیر که مو به تن آدمی سیخ می کند، بنده حقیر باور نمیکنم که چنین سریال بی نقصی ساخته شده باشد!
2019-07-15 10:52:00
مشاهده پست
سلام عرض می کنم خدمت همه شما عزیزان و امیدوارم در این ساعات بامداد اوقات خوبی را سپری کرده باشید. قصد داشتم مطلبی را عنوان کنم که شاید برای برخی شما عاشقان سینما و دنیای مارول جذاب باشد. . سینمای معناگرایانه و دینی در آثار مارول . سینمای معناگرایانه و سینمای دینی در ساختار کلی سینما و همچنین در آثار مارول، هر چه باشند همدیگر را نفی نمی‌کنند که در زمینه‌هایی اسباب تقویت همدیگر نیز هستند، اما المان‌های مختص به خود را نیز دارند. در مباني نظری و كلي سينما و در تئوريی های فنی آن همان قدر كه اتفاق نظر است در ارتباط با مباني معناشناختي، دعوا و اين دعوا از همان زمان مرحوم سرگئی آيزنشتاين و كولوشف، يعنی از حدود 75 سال پيش آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. سینمای ابر قهرمانی (Superhero) عمدتا برای تجلیل و روایت از فردی مثبت که دارای قدرت‌های ویژه ای‌است ساخته می‌شود. دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) روایت کننده چنین داستان‌هایی است. در آثار مارول البته بحث در رابطه با سينماي دينی، سينمای معنوی، سينمای معناگرايانه و سينمای ماورايی و ... به سن و سال زیادی نمی رسد؛ البته در تعريف اين مقوله‌ها بحث و نظر درمی گيرد و در مهم‌ترين چالش‌ها اما فقط پای 2 مقوله بيشتر پيش كشيده می شود: سينمای دينی و سينمای معناگرايانه. سینمای مارول الزاما یک موضوع و تصوير غير عادی را بايد ارائه كند. پس هر فيلمی كه به اين عنوان شناخته می شود بسته به داستانش می تواند سينمای معناگرايانه هم در خود جای دهد. اما احتمالا و قريب به يقين همان‌طور كه در فوق به مارول اشاره كردم در سينمای معناگرايانه آثاری توليد می شوند كه هرگز دينی نيستند. امروزه در آثار هالیوود و مخصوصا اثار مارول به وضوح می شود ردپای سینمای دینی و معناگرایانه را حس کرد. به اعتقاد بنده در این مجموعه از فیلم ها می شود المان هایی از دین مسیحیت را مشاهده کرد. . در پایان عرایضم می بایستی عرض کنم می توانید با نظر بنده در این مورد موافق یا مخلف باشید. مهم این است که با احترام نظرتان را بیان کنید چیزی که بنده اخیرا کم تر با آن مواجه شدم (احترام گذاشتن به نظرات یکدیگر).
2019-07-10 00:04:48
مشاهده پست
ببینید دوست عزیز بنده بیش از یک ماه است که به عضویت این سایت درامده ام و خدا رو شکر ارتباط مناسبی هم با سایر کاربران دارم. جنابعالی با فعالیت های اخیری که با چندین اکانت مختلف انجام داده اید اگاهانه یا نا اگاهانه در وجهه و اعتبار بنده در اذهان سایر کاربران تاثیر منفی گذاشتید (نمونه اش چهار فیلم انتخابی شما است که با بنده به صورت مشترک انتخاب کرده اید و این مورد را به هیچ عنوان درک نمیکنم) اگر واقعا ادعا دارید که هم لباس بنده هستید که خودتان هم می دانید نیستید ممنونم میشوم ادرس پیام رسان یا ایمیلی از خودتان را در اختیار بنده بگذارید تا بنده چندین سوال درمورد دین. شریعت و مواردی که به حوزه ما مربوط می شود را از شما بپرسم و نظرتان را جویا شوم.
2019-07-09 17:45:33
مشاهده پست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی شما کاربران محترم و عزیز. می بایستی عرض کنم از همه ی شما عزیزان به دلیل مطرح کردن این مطلب بی ربط باموضوع و پست پوزش میطلبم! کاربر ADFS میشود بفرمایید دقیقا مشکلتان با بنده چیست؟! این چندمین حسابی است که جنابعالی باز کرده اید و در همه این اکانت ها دقیقا فیلم های مورد علاقه بنده را درج کردید! اگر قصدتان خراب کردن بنده است واقعا برایتان متاسفم! نمی دانم چه نیت شومی در سر شرما است! باز هم از همه شما کاربران محترم این صفحه و سایت عذر خواهی می کنم.
2019-07-09 16:13:20
مشاهده پست
ظاهرا وقتی بنده دست از سرشما برمیدارم شمت دست بردار بنده نیستید! دوست عزیز بنده به دلیل توهین های آن کاربر ملعون و تمسخرهای جنابعالی که به آن افتخار می کردید این صفحه را ترک کردم و کلیه فعالیت ها و نظرات بنده در چارچوب قوانین سایت است و صرفا در مورد فیلم ها و سریال ها نظر دادم در ضمن بنده این دوست عزیز که به تازگی ثبت نام کرده اند و در کمال تعجب دقیقا فیلم های مورد علاقه بنده را هم انتخاب کردند نمیشناسم و به ایشان کاری هم ندارم! شما هم بهتر است بی خود و بی جهت در مورد بنده قضاوت نکنید. خدانگهدار.
2019-07-09 10:00:21
مشاهده پست
اگر فیلم دارای صحنه های جنسی هم باشد به هیچ عنوان حرام و مبتذل تلقی نمی شود. معیار سنجیدن مبتذل بودن یا نبودن یک اثر هنری آن چیزی که شما به آن اشاره کردید نیست. من حیث المجموع باید عرض کنم مبتذل بودن یا نبودن اثر هنری را در موضوع.فیلمنامه.نوع روایت باید جستجو کرد نه صحنه های جنسی! در ضمن اشتباه بزرگتر شما حرام دانستن فیلم است که به عقیده بنده نظر و دیدگاهی به شدت غلط و عقب افتاده ای است و می بایستی شما از این نگاهی که به بعضی اثار هنری دارید تجدید نظر کنید.
2019-07-09 09:18:27
مشاهده پست
موضوع فیلم به شدت مهیب و هولناک است و برای طرفداران این ژانر از سینما فیلم جذاب و تماشایی به شمار می رود.
2019-07-09 01:36:25
مشاهده پست
این مجموعه زیبا را به همه عزیزان پیشنهاد می کنم تماشا بفرمایند. مجموعه خوب از شبکه HBO
2019-07-09 01:29:53
مشاهده پست
در مورد فیلم کاپیتان مارول باشما موافقم.
2019-07-07 18:42:09
مشاهده پست
بنده هنوز فرصت تماشای این مجموعه را پیدا نکرده ام ممنون میشوم اگر دیده اید نظرتان را بفرمایید
2019-07-07 18:16:10
مشاهده پست
hamiduy من بیش از این وقتم را صرف هم صحبتی با سگی چون تو نمیکنم سگی که نفسش هم نجس است اگر چه قیاس حیوان با وفایی چون سگ با تو جفایی است بر این حیوان تو از سگ هم کم تری
2019-07-07 15:44:58
مشاهده پست
از وقتی جوجه فوکولی های بی سوادی چون شماها این فضاها را اشغال کرده اند به جد می بایستی گفت جل الخالق !!!!!
2019-07-07 15:35:03
مشاهده پست
در این که ایشان از تربیت درستی بهره مند نیستن واضح است و حرف شما را تایید می کنم چون در همین صفحه شاهد بی ادبی و بی نزاکتی ایشان بودم در حالی که بنده کوچکترین بی احترامی به ایشان نکرده بودم!
2019-07-07 15:32:58
مشاهده پست
فاز بنده هم به شما ربطی ندارد
2019-07-07 15:30:38
مشاهده پست
فاز خودتان چیست عزیز دل؟!
2019-07-07 15:27:13
مشاهده پست
با کاربرhamiduy بودم
2019-07-07 15:26:55
مشاهده پست
بله میبینم منتهی شما جلوتر از همه دوستانتان قرار گرفته اید و بقیه پشت سرتان به صف هستند!
2019-07-07 15:23:51
مشاهده پست
اشتباه نکنید بنده نه از رفتن کسی خوش حالم و نه ناراحت بنده صرفا موافق رفتن کسانی هستم که ادبیاتشان دور از ادب است
2019-07-07 15:10:43
مشاهده پست
Sadegy با شما موافقم به طور حتم غیر از عقده دلیل دیگری نمی تواند داشته باشد
2019-07-07 15:06:21
مشاهده پست
منظور ایشان از این که حال مارمولک را بگیریم من بودم چطور نفهمیدید؟! در ضمن از ایشان خبری نیست و ظاهرا رفتند شما با چه کسی بودید دقیقا؟!
2019-07-07 15:04:43
مشاهده پست
شما بادی به هر جهت هستید؟! اگر اینگونه است مرا دیگر با شما کاری نیست
2019-07-07 14:59:36
مشاهده پست
دمت گرم داداش شما با خودتان چند چندی ؟!
2019-07-07 14:58:52
مشاهده پست
ناراحت نباش دوست عزیز در ضمن در آن مورد خیر هم نا امید نباشد خدا با شماست
2019-07-07 14:57:30
مشاهده پست
حق دارید
2019-07-07 14:56:09
مشاهده پست
آیا شما شک دارید؟
2019-07-07 14:51:37
مشاهده پست
منتقدان
2019-07-07 14:49:18
مشاهده پست
دوستان واکنش یکی از متقدان به این فیلم را اگر نخواندید به نظرم جالب است برایان ترویت از USA Today (یواس‌ای تودی) – نمره ۸۸ از ۱۰۰ اگر فیلم‌های مارول را در مجموع مثل آلبوم موسیقیِ گروه محبوبتان در نظر بگیرید، پس فیلم Avengers: Endgame همانند نسخه ویژه از بهترین آثار گروهِ موسیقی است، با یک کاور بسیار فوق‌العاده و آهنگ‌های آشنا و ارزشمندی که درونش وجود دارد.
2019-07-07 14:48:57
مشاهده پست
لطفا حساب بنده را از بقیه جدا کنید
2019-07-07 14:40:30
مشاهده پست
کیفیت های بالاتر به مرور اضافه خواهند شد دوست عزیز
2019-07-07 14:35:11
مشاهده پست
آن ضرب المثل مصداق بارز برای کاربرانی چون شماست که فرهنگ استفاده از این فضاهارا ندارند و همانگونه که در واقعیت به توهین کردن و مسخره کردن ادم ها می پردازند در فضای مجازی هم همان کار را انجام میدهند پس به من و همه اعضای این سایت لطف بزرگی می کنید اگر از این سایت بروید و لطف بزرگ تری خواهید کرد اگر در هیچ سایت فیلم و سریالی عضو نشوید باور کنید که با این کار خدمت بزرگی به همه و به خصوص خودتان کرده اید!
2019-07-07 14:27:44
مشاهده پست
اگر شما پیاز داغش را زیاد نمی کردیدو به خیال خودتان مسخره و توهین نمی کردید آن هم با آن ادبیات زشت و زننده که در شان هیچ کاربری در اینگونه سایت ها نیست کسی نمیرفت لطفا اشتباه برداشت نکنید
2019-07-07 14:15:56
مشاهده پست
ارادت
2019-07-07 14:11:59
مشاهده پست
دقیقا درست میفرمایید این گونه فرار های رو به جلو کردن دیگر دوره اش منسوخ شده همه میدانند مقصر اصلی در این جریان چه کسی بود کسی که مسخره کردن دیگران را برای خود افتخار میداند و به آن میبیالد
2019-07-07 14:05:08
مشاهده پست
اگه کاربران جاهلی چون شما بگذارند حتما بر خواهند گشت
2019-07-07 14:01:53
مشاهده پست
خودت گورت را گم کن ملعون
2019-07-07 14:00:50
مشاهده پست
شما که بنده را دلقک خطاب کردید و به خیال خودتان مسخره می کنید مشکلتان با نظر بنده راجع به این فیلم چیست دقیقا؟!
2019-07-07 13:58:13
مشاهده پست
احسنت متن خوبی تایپ کردید هر چند این که خودتان را الاغ خطاب کردید اشتباه محض است باید بگویم به شما و نظرتان احترام میگذارم و از همه بیشتر برای آن کاربر جاهل متاسفم که شما را با بنده اشتباه گرفته بود و به بنده توهین کرد
2019-07-07 13:56:50
مشاهده پست
دوستان در مورد این فیلم می بایستی عرض کنم بهترین پایان ممکنی که میتوانستیم متصور باشیم برای یک فیلم از مجموعه فیلم های مارول در همین اثر شاهد خواهیم بود پس اگر تا کنون موفق به تماشای این فیلم نشده اید حتما توصیه میکنم آن را ببینید
2019-07-07 13:53:39
مشاهده پست
ادامه دهید به خیال خودتان مسخره کنید چون مسخره کردن بنده آن هم از جانب شما برای بنده اهمیتی ندارد چون خودتان بیشتر به دلقک شباهت دارید تا بنده
2019-07-07 13:49:59
مشاهده پست
متاسفانه کاربرانی با ادبیاتی که در خور و شایسته این سایت و کاربرانش نیست فضای سایت را متشنج گرده اند و از این نظر به شما حق میدهم
2019-07-07 13:46:28
مشاهده پست
بنده هم کاربری که تا این حد پافشاری و تلاش کرده باشد را ندیدم و شما را تحسین میکنم
2019-07-07 13:44:40
مشاهده پست
در این حدی که فرمودید خیر
2019-07-07 13:37:24
مشاهده پست
تلاشتان را تحسین میکنم
2019-07-07 13:36:21
مشاهده پست
خیر اینتر جان خودتان میدانید جریان از چه قرار است و دوستان هم میدانند و نگذارید بیشتر در این مورد چیزی بگویم
2019-07-07 13:35:49
مشاهده پست
بنده قبلا رشته علوم سیاسی و فلسفه تحصیل کرده ام و بعد وارد این حوزه شده ام
2019-07-07 13:34:32
مشاهده پست
راحت باشید اما سوال اینجاست اگر در واقعیت هم مرا می دیدید همینگونه نامم را به زبان می اوردید؟
2019-07-07 13:32:37
مشاهده پست
انشالا همیشه همینگونه خندان باشید
2019-07-07 13:29:44
مشاهده پست
این تنها اکانت بنده است
2019-07-07 13:27:08
مشاهده پست
دلیلی برای مطرح کردن نامم نمیبینم
2019-07-07 13:24:51
مشاهده پست
به به جناب اینتر نه میلان خوش امدید
2019-07-07 13:23:19
مشاهده پست
اثار
2019-07-07 13:22:28
مشاهده پست
بنده به وسع خودم تاریخ خوانده ام منتهی این حجم از بی احترامی به هیتلر در اٍار سینمایی و تلویزیونی را نمی پسندم
2019-07-07 13:22:07
مشاهده پست
محمد رضا جان توهین کنند ولی اینها دیگر شورش را در اورده اند
2019-07-07 13:20:32
مشاهده پست
اولا ادریس نام فامیلی بنده است اگر نشنیده باشید و برایتان عجیب باشد به شما حق میدهم ایشان را نمیشناسم و فقط میدانم تصویر اواتار قبلیشان شخصیت رضا مارمولک بود و حالا هیتلر است خوب است که تصویر اواتارشان را تغییر دادند و از ایشان ممنونم
2019-07-07 13:18:25
مشاهده پست
در این دو مجموعه انواع و اقسام توهین ها به هیتلر شده است Preacher Supernatural
2019-07-07 13:13:36
مشاهده پست
نمی دانم دلیل این همه ناراحتی و تنفری که از هیتلر در اثار هالیوود و سریال های تلویزیون که پخش می شود وجود دارد چیست!
2019-07-07 13:11:54
مشاهده پست
ظاهرا خانواده به شدت در تربیت شما کوتاهی کردند که نه از ادبیات درستی استفاده می کنید نه ظرفیت استفاده از این فضا را دارید در هر صورت بنده دیگر پاسخ شما را نخواهم داد چون به هیچ وجه در حد و اندازه بنده نیستید
2019-07-07 13:03:27
مشاهده پست
در ضمن پاسخ سوالتان را در مورد اگزوتیک دادم نمیدانم خواندید یا خیر ظاهرا شما با این دیدگاهی که در مورد بنده دارید و ادبیات زشتی که به کار می برید باید عرض کنم دچار یک توع ترکیب دگماتیسمی و فاشیسمی هستید که اگر در آن تجدید نظر نکنید می تواند به شدت برایتان در آینده خطرناک واقع شود
2019-07-07 13:00:21
مشاهده پست
این که بروم یاخیر که به شما ارتباطی ندارد عزیز واقعا نافهمی تا این حد میبینم که کاربر دیگری را چون عکسش با بنده یکی است یک نفر حساب میکنید اتفاقا مصر هستم که بمانم
2019-07-07 12:54:21
مشاهده پست
کاربر عزیزی که توهین کردید فقط کافیست اندکی تفکر کنید و به ذهنتان رجوع کنید تا متوجه شوید بین گفتار و ادبیات بنده با کاربر عزیز عرفان تفاوتی از زمین تا آسمان وجود دارد و فهمیدنش به هیچ عنوان سخت نیست
2019-07-07 12:49:30
مشاهده پست
دوستان عزیز به دلیل رخ دادن بعضی سو تفاهم ها و متشنج شدن سایت با حضور کاربرانی که قصد تخریب سایت و شاید بنده را دارند دیگر در این سایت فعالیتی نخواهم کرد همه شما را به خدای بزرگ می سپارم
2019-07-07 12:43:02
مشاهده پست
بنده یک ماهی است که به عضویت این سایت درامده ام در حالی که مدت زیادی نمی شود ثبت نام کرده اند و دلیل این که دقیقا همان فیلم مورد علاقه بنده را انتخاب کرده اند هم در نوع خودش عجیب است! در ضمن دلیل این که عکس اواتار بنده این عکس است قبلا عرض کرده ام باز هم می گویم که علاقه من به جناب پرستویی و شخصیت رضا مارمولک باعث این کار شده است
2019-07-07 12:35:50
مشاهده پست
ایشان کم و بیش در جریان عملکرد بنده در این سایت هستند و مطرح کردن چنین سوالی نمی تواند طبیعی باشد! بنده به ایشان تهمت نزدم اکنون فکر می کنم جواب سوالشان را گرفتند
2019-07-07 12:26:12
مشاهده پست
میدانید که نیستم پس مطرح کردن این سوال از جانب شما در پشت آن یک سیاست و هدفی نهفته است
2019-07-07 12:18:56
مشاهده پست
البته نوع اگزوتیکی که در این قبیل از فیلم ها به نظر بنده وجود دارد از نوع مثبت است
2019-07-07 12:14:48
مشاهده پست
در واقع معنی این کلمه به زمینه‌ای که در آن آمده است بستگی دارد و در نسبت اینجا با آنجا تعریف می‌شود. اگزوتیک نمی‌تواند یک واقعیت یا یک ویژگی مطلق باشد، بلکه دیدگاه نسبی، گفتمان، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و بازنمایی‌ها در مورد چیزی است. به نظر بنده در برخورد با اگزوتیسم باید با حفظ هویت و مشخص کردن جایگاه داشته‌هایمان به تبادل با دیگری بپردازیم.
2019-07-07 12:06:48
مشاهده پست
ممنونم دوست عزیز
2019-07-07 11:55:32
مشاهده پست
به گونه ای که شما میفرمایید خیر عزیز منتهی طرفدار این ژانر از فیلم ها هستم چون همانگونه که عرض کردم بیشترشان حرفی برای گفتن دارند و تاثیر گذار هستند
2019-07-07 11:55:00
مشاهده پست
به عقیده بنده در مجموعه فیلم های مارول میتوانید ردپای سینمای دینی را مشاهده کنید اساسا میتوانید پارامترهای دین مسیحیت را در این قبیل از فیلم ها جستجو کنید این گونه فیلم ها که روحیه مبارزه طلبی را بین نوجوانان و جوانان افزایش میدهد به اعتقاد بنده اکثرشان از یک نوع اگزوتیک بهره می برند و این هنر اگزوتیک ، اگزوتیگسیم است که در این گونه اثار به این شکل مفید و تاثیر گذار خودنمایی می کند.
2019-07-07 11:49:29
مشاهده پست
هر طور میلتان است!
2019-07-07 11:37:13
مشاهده پست
از زیارتتان خرسندم
2019-07-07 11:30:58
مشاهده پست
بهتر است احتمال بیشتری را در نظر بگیرید
2019-07-07 11:30:15
مشاهده پست
مزاح خوبی کردید
2019-07-07 11:27:36
مشاهده پست
بنده هم ادریس هستم و مثل خودتان واقعی
2019-07-07 09:45:08
مشاهده پست
ادریس هستم
2019-07-07 09:43:36
مشاهده پست
بله بنده ارادت بسیاری به شخصیت رضا مارمولک با هنرنمایی استاد بزرگ جناب پرستویی در فیلم مارمولک دارم اتفاقا بنده بعد از دیدن این فیلم تصمیم بر این گرفتم که وارد این حوزه شوم
2019-07-07 09:41:34
مشاهده پست
تماشای این مجموعه همراه با خانواده موردی ندارد برادر من افسار گسیخته سریال بسیار بی نقص و آموزنده ای است و جناب آقای برایان کارنستون هم در نقش والتر وایت چنان نبوغی به خرج داده اند به طوری که بنده چنین بازی گیرا و تاثیر گذاری از هیچکدام از بازیگران در هیچ مجموعه تلویزیونی ندیدم!
2019-07-07 09:39:03
مشاهده پست
جالب است که فیلمی که به عنوان فیلم مورد علاقه شما ثبت شده است دقیقا همان فیلم مورد پسند بنده است یعنی کازابلانکا!
2019-07-07 09:31:28
مشاهده پست
از لطف شما ممنونم دوست عزیز
2019-07-06 18:37:39
مشاهده پست
سعی کنید واژه نه چندان جالب الدنگ را زیاد به کار نبرید البته به عنوان برادر کوچکتر این را می گویم وگرنه شما مختارید هر واژه ای که فکر میکنید درست است به کار ببرید در ضمن الدنگ در مقایسه با واژگان بعضی کاربران واژه بسیار خوبی است
2019-07-06 18:23:53
مشاهده پست
خونسرد
2019-07-06 18:14:52
مشاهده پست
Enter User ID عزیز خونسر باش برادر من
2019-07-06 18:14:34
مشاهده پست
ایشان نظرشان را فرمودند چه درست چه غلط نیاز نیست علیه ایشان جبهه بگیرید ایشان عبارت جالبی را به کار نبردند اما توهین انچنانی هم نکردند
2019-07-06 18:09:37
مشاهده پست
از ایشان از طرف بنده مجدد عذر خواهی کنید اشکالی ندارد عزیز خوب است که متوجه اشتباه خود شده اید و عذرخواهی می کنید. لطفا مرا از دعوت به صفحه مجموعه مردگان متحرک معاف کنید! ادبیات کاربران آنجا با بنده به هیچ عنوان ادبیات در خور و شایسته ای نبود و برای همین بنده دیگر به آن صفحه مراجعه نخواهم کرد
2019-07-06 18:00:33
مشاهده پست
میلی البته صحیح است
2019-07-06 17:51:55
مشاهده پست
بله میلی صحیح است منتهی بنده دچار اشتباه در تایپ شدم
2019-07-06 17:51:13
مشاهده پست
بخش اعظم صحبت های من در ان مورد با Aliakbar17 بود که مزاح کرده بودند شما (Enter) عزم و تصمیم جدی دارید و همانگونه که عرض کردم امیدوارم به مراد دلتان برسید
2019-07-06 17:44:15
مشاهده پست
Enter جان عزیز بنده از شما پوزش میطلبم اتفاقا ایشان باید افتخار کنند که خاطر خواهی چون شما دارند شک نکنید اگر با همین فرمان پیش بروید بعید نیست مایلی بابی برون هم به شما علاقه پیدا کند البته باید قول بدهید اگر ازدواج کردید بنده را هم به جشن عروسیتان دعوت کنید اینتر جان
2019-07-06 17:31:07
مشاهده پست
انشالا به مراد دلشان برسند هر چند مورد به هیچ عنوان بدست اوردنش ساده نیست
2019-07-06 17:21:23
مشاهده پست
شما را درک میکنم نمیدانستم تا این حد تلاش کرده اید برایتان ارزوی موفقیت میکنم
2019-07-06 17:14:08
مشاهده پست
خدا ببخشد
2019-07-06 17:13:25
مشاهده پست
دعوا نکنید عزیزان آن دختر نگاهتان هم نخواهد کرد چه برسد با شما وارد رابطه شود ( با توجه به مورد هایی که اطراف این دختر وجود دارند) البته احتمال های عجیب غریب وجود دارد برای همین عرض کردم میتوانید شانس خودتان را امتحان کنید
2019-07-06 17:11:50
مشاهده پست
منظورم با جناب Enter بود
2019-07-06 17:06:35
مشاهده پست
مردی از خودتان است لطف دارید
2019-07-06 17:05:43
مشاهده پست
این همه مورد بنده خدا چرا همه شما به این دختر علاقه پیدا کرده اید!
2019-07-06 17:05:15
مشاهده پست
البته باید عرض کنم اگر منظورتان از آن دختری که فرمودید مایلی بابی برون نوجوان است اتفاقا بهترین گزینه است برای شما چون بنده تا آنجایی که مطلع هستم ایشان از جیکوب سارتوریوس جدا شده اند و بعد از آن وارد رابطه با کسی نشده اند.
2019-07-06 17:03:16
مشاهده پست
کوچکترین شکی به دلتان راه ندهید که اگر نیتتان خیر باشد و به آن اعتقاد راسخ داشته باشید حتی در این موردی که فرمودید هم مورد لطف و عنایت خداوند قرار خواهید گرفت.
2019-07-06 16:49:40
مشاهده پست
لطف دارید ممنونم
2019-07-06 16:47:39
مشاهده پست
عزیزید جناب اینتر
2019-07-06 16:45:40
مشاهده پست
چه بگویم والا بنده در جریان فعالیت شما دو عزیز نبودم
2019-07-06 16:40:44
مشاهده پست
بله شما درست میفرمایید به بنده ارتباطی ندارد نام آیدی شما
2019-07-06 16:39:48
مشاهده پست
مجموعه ای محیرالعقول و جذاب که در هر سنی که هستید میتوانید آن را تماشا کنید و لذت ببرید.
2019-07-06 16:29:41
مشاهده پست
سلام علیکم خبری نیست جناب اینتر یوزر آیدی! به راستی این چه نامی است که برای خود انتخاب کرده اید! سلامتی خبری نیست مومن شما چه خبر؟
2019-07-06 15:43:04
مشاهده پست
نمی دانم مطلع هستید یا خیر که اکثر سریال ها و فیلم های امریکایی بر یک ایدئولوژی واحد یعنی اومانیسم استوار هستند و ساخته می شوند اما این دلیلی بر تایید حرف های شما نمی شود. ظاهرا ماهیت و هدف اصلی شبکه های تلویزیونی از قبیل HBO و Netflix سرگرمی و جذب مخاطب و البته جذابیت است. این که شما به عنوان مخاطب عام وارد جریانات و سیاست های جزئی شوید به اعتقاد بنده کار من وشما نیست آن تحقیق هایی که شما انجام دادید نمی تواند آنچنان معتبر باشد و دلیلی بر صحت کامل موضوع باشد. آن مطلبی که شما فرمودید در مورد ترویج همنجسگرایی اشتباه محض است و اشتباه بزرگترتان آن حرفی ست که در مورد کم کردن جمعیت جهان توسط بعضی سازمان های امریکایی زدید که اشتباه به مراتب بزرگتری ست. دیدگاهی که شما به اشتباه نسبت به سیاست بعضی شبکه ها وسازمان های امریکایی دارید به نظر بنده یک دیدگاه اگزوتیسمی و به شدت دگماتیسمی است که میتواند در ادامه برای شخص جانبعالی خطرناک هم واقع شود! در ضمن این که میفرمایید در مورد هویت بنده قانع نشدید باید خدمتتان عرض کنم نه تنها برای بنده هیچ اهمیتی ندارد بلکه باید بگویم شما ازاد هستید به هر گونه تفکر و دیدگاه در مورد کاربران این سایت.
2019-07-05 12:13:39
مشاهده پست
در ضمن نفرين بنده هم صرفا به این افراد بود
2019-07-04 19:07:15
مشاهده پست
شما بدرستی متوجه متن بنده نشدید بنده هنوز هم بر عقیده ام بر خوب بودن این سریال استوار است منظور بنده به آنانی بود که بحث لواط را در این صفحه مطرح کردند.
2019-07-04 19:03:16
مشاهده پست
ادریس هستم
2019-07-04 19:01:20
مشاهده پست
سوال جالبی را مطرح کردید می بایستی در مورد مجموعه اولی که فرمودید عرض کنم درست است که مخاطب اصلی این سریال را طیف نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند منتهی باید عرض کنم بنده هم این سریال را تماشا کردم و درمورد آن باید بگویم این سریال به شدت مجموعه ای زیبا، آموزنده و تاثیر گذار است. مجموعه داستان دختری زیبا، دوست داشتنی و ساده را به بهترین شکل روایت می‌کند، موضوع سریال بسیار تلخ اما به شدت تاثیر گذار است و دیدن آن هم به شدت توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان عزیزمان. . . . اما در مورد مجموعه مختار نامه باید عرض کنم به عقیده بنده از همه نظر سریال بسیار بدی است، من رفتار مختار را رفتار شیعه نمی‌دانم زیرا او که خود را مدعی رهروی از امام علی (ع) می‌دانست، نباید قاتلان امام حسین (ع) و یارانش را به آن شکل مجازات می‌کرد، زیرا شما می‌دانید که رفتار امام علی (ع) با ضاربش چقدر منصفانه بود، مختار باید مسببان واقعه عاشورا را محاکمه می‌کرد تا عاملان اصلی مشخص شوند اما بدون آن‌که با امام زمان خود مشورت کند، تصمیم به مجازات و اعدام قاتلان امام حسین و یارانش گرفت، این مختار برای نظام و کشور ما به این اندازه ای ارزشمند نبود که برای ساخت سریالش 12 سال وقت گذاشته و 66 میلیارد تومان هزینه صرف شود و در آخر سریال نیز به دروغ نحوه کشته شدن مختار را گونه دیگر نشان دادند.
2019-07-04 18:10:13
مشاهده پست
از شما عذر خواهی می کنم بنده در این صفحه آن مطلب راجع به خودم که دیدگاه هایم تفاوت دارد را عرض نکرده بودم بلکه در صفحه مجموعه مردگان متحرک این مطلب را گفته بودم
2019-07-04 16:57:54
مشاهده پست
بسیار خوب است که قصد از شک درآوردن بقیه کاربران را داشتید و کار شما را تحسین میکنم اما دچار اشتباه در تشخیص شده اید. قبلا هم در همین پست عرض کرده بودم که دیدگاه ها و نظرات بنده از همه جهات در همه زمینه ها به کلی با آخوند های دیگر تفاوت دارد، این که جنابعالی و دوستان دیگر به بنده شک داشته باشند و باور نکنند کسی همچون من در این فضا فعالیت کند کاملا طبیعی است و به شما حق میدهم چون کلیت ماجرا از زاویه نگاه شما عزیزان را درک میکنم. خوب است مؤمن که برای حرف هایتان استدلال دارید ای کاش در همه زمینه ها هم اینگونه باشید. این فیلم های به تعبیر شما مستهجن نه تنها مستهجن تلقی نمی شود بلکه به هیچ وجه عنوان قصد ترویج همجنسگرایی میان مردم را ندارند و دیدگاه شما در این زمینه کاملا اشتباه است. به عقیده بنده درست تماشا کردن یک اثر هنری اعم از سریال و فیلم هم هنر می طلبد. این که بنده می آیم پیام به قول شما 27 خرداد را پیگیری میکنم دلیلش خب کاملا مشخص است عزیز جان بنده به نظر خودم سوال جالب و جذابی را در این پست مربوط به این سریال مطرح کردم و حدس زدم شاید برای برخی دوستان هم جالب باشد متاسفانه اکثرا همانگونه که مشاهده می کنید نه تنها کوچک ترین توجه ای به مطلب ذکر شده نکرده اند بلکه به موضوعات کاملا غیر مرتبط و حاشیه ای پرداخته اند که باز هم با توجه به همان مطلبی که راجع به آخوند جماعت در این فضا ها عرض کردم به شما دوستان حق میدهم که درگیر حاشیه شوید.
2019-07-04 16:56:01
مشاهده پست
در این مورد نیازی به استغفار کردن وجود ندارد
2019-07-04 09:01:43
مشاهده پست
بنده‌ مختارم به قول شما به چرت و پرت گفتن یا نگفتن شما مختارید به اظهار نظر متاسفانه قضاوت کردن مردم دراین روز ها در همه جا به امری طبیعی تبدیل شده و من از این نظر به شما خُرده نمی گیرم هر چند به شدت مخالف این عمل نا پسندیده هستم.
2019-07-04 08:59:34
مشاهده پست
نفرين بر شما. نفرين برشما . به بهانه مطرح کردن لواط و مسائلی از این قبیل در این مجموعه چوب حراج به غيرت و مردانگيتان مي زنيد. حکمت چيست که اغلب شما جاهلان رجل شده اید و دم از لواط می‌زنید؟! باید به شما بگویم : چه فرقي است بين شما و آل امويه وقتي بناست بر يک شيوه طرز تفکر پیش بروید؟ با اين اوصاف شما و يزيد يک جور فکر مي کنيد ،براي چه با او مخالف هستيد؟ این چه منطقی است که شما دارید؟ هيچوقت، هيچوقت بر صراط عدالت حركت نكرده ايد، نه در گات، نه در کیک و نه در اینجا. اگر خود را کاربر واقعی دیبا می دانید و می‌خواهید دیبا موویز در بخش دیدگاه ها پیشرفت کند و نتیجه بدهد بروید با خود و خدایتان خلوت کنید و درکاری که درآن جاهلید و علم ندارید دخالت نکنید و فتواهاي صد من يك غاز ندهيد.
2019-07-03 12:28:11
مشاهده پست
موضوعی که بنده اخیرا در پی فعالیت خویش در این وبسایت به آن پی بردم این است که طیف وسیع و گسترده ای از کاربران با فرهنگ های مختلف و ادبیات گوناگون فعالیت میکنند من حیث المجموع باید عرض کنم نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت است احترام به نظرات یکدیگر است هر چند با آن نظر مخالف باشید حق ندارید حرمت و احترام یکدیگر را نگه ندارید
2019-07-03 05:45:54
مشاهده پست
احسنت مومن بنده از این که مومنین نیک و صالحی چون شما در این وب سایت فعالیت میکنند افتخار میکنم باشد که خدا به توفیقات شما بیافزاید
2019-07-03 05:34:02
مشاهده پست
بنده به جِد این سؤال را مطرح کردم، با توجه به اطلاعاتی که بنده اخیرا در این زمینه کسب کرده ام در یک برهه زمانی 150 ساله ارتباطات بسیارمهم و قوی میان مسلمانان و وایکینگ‌ها وجود داشته است که از نیمه اول قرن نهم شروع و تا پایان نیمه دوم قرن دهم ادامه داشته است. کافیست در این زمینه جستجو کنید تا اطلاعتی که عرض کردم را به صورت جزئی تر و دقیق تر کسب کنید.
2019-06-30 14:10:01
مشاهده پست
بنده هم شما رو دوست دارم و هم دوست خود میدانم.
2019-06-26 20:44:31
مشاهده پست
مشخص نمیشود عزیز جان وگرنه خدمتتان عرض میکردم
2019-06-26 02:59:45
مشاهده پست
احسنتم
2019-06-26 02:59:16
مشاهده پست
من الله توفیق
2019-06-26 02:55:38
مشاهده پست
مزاح خوبی کردی کوته نمک
2019-06-26 02:48:50
مشاهده پست
بنده شوخی ایشان را با شوخی تایید کردم بنده خدا هر پاسخی که میخواهید بدهید حداقل ادب را در آن رعایت کنید.
2019-06-26 02:41:51
مشاهده پست
پایین تر دوست عزیزی سوالی به مضمون سوال شما پرسیده بودند که به آن پاسخ دادم (برادران عزیز آیا میدانستید مسلمانان و وایکینگ‌ها ارتباطات ۱۵۰ ساله داشته‌اند؟!) متاسفانه هیچکدام از دوستان به اصل نپرداختند و فقط فرع را ترجیح دادند!
2019-06-24 22:55:11
مشاهده پست
عزیز برای بنده این حق محفوظ است راجع به مجوعه ها و فیلم هایی که از این سایت دریافت میکنم نظرم را بیان کنم در مورد بقیه که کجا هارا تسخیر کرده اند مطلع نیستم جنابعالی هم بهتر است از این دیدگاه امپریالیسمی که دارید دست بردارید چون دراین دوره و زمان این دیدگاه منسوخ شده و کارایی ندارد، پس سعی کنید همه در کنار هم از سریال ها و فیلم ها لذت ببریم و به نظرات هم احترام بگذاریم و نظرات خارج از مبحث و موضوع اصلی را مطرح نکنیم
2019-06-24 16:51:40
مشاهده پست
البته بنده مجموعه را تماشا کردم ولی اینگونه بازگو کردن و شرح دادن اثری را تأیید نمی کنم
2019-06-24 09:19:42
مشاهده پست
این دیگر چه کاری ست؟! جنابعالی تمام اتفاقات اصلی کلیه فصل ها را خلاصه کردید! جذابیت اثر را هم برای سایر دوستانی که مجموعه را تماشا نکرده اند کم کردید. این که هشدار لوح رفتن مجموعه را بدهید بعد بیایید اینگونه تمام جریانات اصلی سریال را به صورت تیتر وار بیان کنید صحیح نیست.
2019-06-24 09:13:27
مشاهده پست
جنابعالی در صفحه های مجموعه های مردگان متحرک و افسار گسیخته علیه بنده نظر دادید و حالا میفرمایید ماشالا شیخ؟! در هر صورت از لطف شما ممنونم.
2019-06-24 09:05:25
مشاهده پست
مجموعه صحیح است البته
2019-06-24 03:54:42
مشاهده پست
امروز دوشنبه میتوانید همچون بنده و سایر دوستان بیننده قسمت دوم این مجکوعه باشید.
2019-06-24 03:54:11
مشاهده پست
بابت غلط های املایی از همه شما عزیزان پوزش میطلبم بنده چون عجله داشتم این چنین شتاب زده تایپ کردم
2019-06-24 03:25:38
مشاهده پست
قبلا هم عرض کرده بود که این مجموعه برای نوجوانان مخصوصا دخترانمان که با مسائلی از قبیل مواد مخدر، بلوغ، خشونت و البته مسائل جنسی درگیر هستند مفید است و دیدنش با خانواده هم موردی ندارد البته اگر والدنیتان مانند اکثر والدین ایرانی درگیر تعصبات بی خود و بی جهت نباشند و کمی مدرن فکر کنند بنده چون مشاهده کردم چن تن از برادران به تند ترین شضیوه این مجموعه را نقد کرده اند گویی که منتقد و کارشناس اعظم در این حوزه هستند!دوتان این مجموعه را تماشا کنید و به سخنان این دوستان هم توجهی نکنید.
2019-06-24 03:23:37
مشاهده پست
خیر مومن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
2019-06-24 03:13:00
مشاهده پست
بله میدانم
2019-06-24 03:10:17
مشاهده پست
می بایستی عرض کنم شخصیت رضا مارمولک در فیلم مارمولک با بازی استاد بزرگوار جناب پرستویی عزیز تاثیر شگرفی روی بنده گذاشت و از همان زمان تصمیم گرفتم وارد این این حوزه شوم
2019-06-24 02:53:37
مشاهده پست
1 بنده کلیه فیلم ها و سریال ها را با زبان اصلی و بدون سانسور همراه با عیال و اهل منزل تماشا میکنم. 2 بله البته اگر خوب و زیبا باشد مانند مجموعه فیلم های پنجاه سایه که سه اثر زیباست که اولین اثر به مراتب بیشتر از دو اثر بعدی مورد پسنده بنده واقع شد و توصیه میکنم اگر ان را تماشا نفرمودید تماشا کنید. 3 با احترام از پاسخ دادن به آن صرف نظر میکنم 4 دلیلی برای جلو زدن فیلم یا سریال تحت هر شرایطی نمیبینم.
2019-06-23 23:22:52
مشاهده پست
نوع روایت این مجموعه جالب است و قابل قبول اما موضوع مجموعه و اتفاقات داخل آن کم و بیش راز آلود است، شرکت پخش این مجموعه نتفلیکس شرکتی جهانی و تولید کننده مجموعه های تلویزیونی آمریکایی است که امتیاز این اثر محسوب می شود، به عقیده بنده این مجموعه بهترین مجموعه خارجی این شرکت آمریکایی است و می‌بایست عرض کنم من حیث المجموع مجموعه بدی نیست هر چند آنچنان که باید مورد پسند بنده واقع نشد.
2019-06-21 18:42:19
مشاهده پست
ارادتمندم لطف شما نسبت به حقیر است نه چیز دیگری
2019-06-21 14:32:39
مشاهده پست
بنده این فیلم را تماشا کردم و باید بگویم بسیار شرمنده شدم و خجالت کشیدم! نه به دلیل موضوع زشت و زننده ای که دارد و نه به دلیل مثلث عشقی که در متن فیلم نهفته است به دلیل تصویر نادرست و غلطی که از آلمان آن دوره نشان می دهد فیلم به شدت ضد آلمانی است علاوه بر این که فیلم بسیار بدی ست فیلمی ست که سعی دارد خیانت را هم ترویج بدهد آن هم به بدترین و فضاحت بار ترین شکل ممکن! سرتان را بیش از این درد نمی آورم. من حیث المجموع باید عرض کنم وقت‌تان را صرف تماشای چنین فیلم مبتذل، سیاسی، چون بنده معتقدم فیلم بیشتر سیاسی است تا عاشقانه! و از همه مهمتر فیلمی ضد اجتماعی صرف نکنید.
2019-06-20 18:10:19
مشاهده پست
بله میدانم فیلم است من حیث المجموع مجموعه ای از فیلم های سینمایی در ژانر وحشت است
2019-06-20 17:42:00
مشاهده پست
بنده بدون زیرنویس این مجموعه را تماشا کردم
2019-06-20 11:06:10
مشاهده پست
جنابعالی درست میفرمایید بعضی از حضرات با به قول شما خزعبلات گفتن سطح نظرات این صفحه را پایین می آورند البته بنده از شما هم می‌بایست مانند دیگر عزیزان عذر خواهی کنم برای ادبیاتی که نسبت به آن ملعون در پایین به کار بردم خوش حالم مدیر محترم سایت به درستی اکانت این کاربر جاهل را حذف کردند.
2019-06-20 00:04:34
مشاهده پست
آیا خودتان متوجه نام فیلمی که به کار بردید شدید برادر من
2019-06-19 23:54:10
مشاهده پست
از بنده سؤالی دارید؟
2019-06-19 23:52:10
مشاهده پست
بنده حاجی انگلیسی نیستم مؤمن اشتباه گرفته اید
2019-06-19 23:51:26
مشاهده پست
زشت است برادر رسول نام شما از اسامی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است اینگونه سخن گفتن از جانب شما صحیح نیست.
2019-06-19 23:50:23
مشاهده پست
از لطف و عنایت جنابعالی کمال تشکر را دارم مؤمن، خداوند به توفیقات شما بیافزاید
2019-06-19 23:46:50
مشاهده پست
از خداوند برای همه شما عزیزان شفای عاجل خواستارم
2019-06-19 19:07:31
مشاهده پست
کسی از شما نظر نخواست خواهرم
2019-06-19 18:53:57
مشاهده پست
به نظر میرسد جنابعالی خیلی خودتان را دست بالا گرفته اید و توهم توطئه دارید
2019-06-19 18:38:18
مشاهده پست
بنده خدا چرا یار کشی میکنی مگر قرار است با یکدیگر وارد جنگ شویم
2019-06-19 18:18:08
مشاهده پست
برایتان متاسفم که چنین دیدگاهی دارید ظاهرا جنابعالی این مکان و فضا را با منزل شخصیتان که در ان سکونت دارید اشتباه گرفته اید
2019-06-19 18:11:39
مشاهده پست
به به چشمم روشن من بنده امدم سری به نظرات این پست بزنم منتهی غافلگیر شدم! با چه سخن ها و غیبت هایی که از طرف شما جوانان مواجه نشدم!
2019-06-19 18:05:17
مشاهده پست
اگر درست به عرض بنده توجه میکردید از ایشان انتقاد کردم برادر من
2019-06-19 16:44:51
مشاهده پست
این سریال مجموعه ای بسیار عالی و خوش ساختی محسوب مشیود علی الخصوص در فصل یک که باید تماشا بفرمایید. منتهی نکته ای که قصد داشتم به همه شما عزیزان گوشزد کنم این است که از سیگار کشیدن آن بازیگر عزیز در فصل یک جناب مک کانهی الگو نگیرید یقینا خود آن بزرگوار هم راضی نخواهند بود بجایش سعی کنید از روش صحیح امیزش با همسر همکار را از ایشان بیاموزید که چه عالی در ان وضعیت روحی نا مناسب آن کار را کار را انجام دادند! البته اگر دقیقا در وضعیت آن بزرگوار قرار گرفتید و همسر همکار یا دوستتان هم راضی بودند. علی برکت الله
2019-06-19 15:29:39
مشاهده پست
دیدنش خالی از لطف نیست برادر هر چند بنده اعتقا دارم این مجموعه بیشتر برای زوجین و بانوان مناسب است اما شما هم اگر مجرد هستید و در اینده میخواهید همسری به اختیار خودتان در بیاورید می توانید از این سریال درس بگیرید و باید بگویم خلق و خوی اکثر بانوان همانند بانوان این مجموعه است البته که بانوان کشور ما در بعضی فاکتور ها با همه بانوان جهان تفاوت دارند!
2019-06-19 14:21:34
مشاهده پست
از هیچکس بنده خدا
2019-06-19 14:11:33
مشاهده پست
ایا این امکان وجود دارد تا بفرمایید چرا باید خجالت بکشم برادر من؟! بنده این مجموعه درام را بسیار عالی برای زوجین میدانم و معتقدم نکات اموزنده بسیاری در آن نهفته است علی الخصوص برای بانوان. امیدوارم اینگونه دیدگاه ها که به این گونه مجموعه ها وجود دارد تغییر کند که به هیچ عنوان صحیح نیست.
2019-06-19 14:09:50
مشاهده پست
سلام علیکم و رحمه الله برادران برای بنده بسیار عجیب بود که جسیکا آلبا در یک مجموعه سریال بازی کرده باشد البته در من حیث المجموع باید بگویم ایشان بازیگر مالی هم نیستند تنها فیلمی که از ایشان مورد پسند بنده واقع شد مجموعه ای قدیمی که که نامش را حضور ذهن ندارم اگر اشتباه نکنم محصول سال 2010 بود که ایشان نقش یک فاحشه را در آن ایفا می کردند که البته انجا هم نقش فرعی داشتند!
2019-06-19 13:36:41
مشاهده پست
سلام علیکم و رحمه الله برادران عزیز میخواستم عرض کنم البته این عرضم ربطی به این پست ندارد اما اگر دنبال مجموعه ای فاخر و ارزشمندی همچون مردگان متحرک هستید پیشنهاد میکنم مجموعه بی نظیر preacher که از همین شبکه (AMC) پخش شده است را تماشا بفرمایید سریال به طرز بسیار عالی و زیبایی ساخته شده است و از هر نظر مورد تایید بنده می باشد. این مجموعه تمام حد و مرز هایی که در ذهنتان متصور هستید را جابجا میکند و از این نظر برای بنده بسیار جالب و البته قبل تحسین بود.
2019-06-19 12:51:27
مشاهده پست
بله متوجه شدم
2019-06-19 12:01:50
مشاهده پست
انشالا همانگونه که شما میگویید بشود
2019-06-19 12:01:30
مشاهده پست
حق با شماست برادرم بنده خودم هم تصویری که از اسلام به این جوانان نشان داده اند را قبول ندارم منتهی دلیل نمیشود بیایند اینجا هر چی از دهانشان خارج میشود بگویند! به هر حال بنده از شما و همه عزیزان بابت ادبیاتی که به کار بردم پوزش میطلبم اما معتقدم با اینان باید مثل خودشان صحبت کرد چون حرف حساب سرشان نمیشود!
2019-06-19 11:36:46
مشاهده پست
بهتر است بیش از این زر نزنید و در گاله را ببندید
2019-06-19 11:20:48
مشاهده پست
بنده هم ریدم به هویت شما
2019-06-19 11:17:51
مشاهده پست
مشخص است که خانواده در تربیت شما بسیار کوتاهی کردند، البته اگر خانواده ای داشته باشید! حرامزاده های نجسی چون شما نفسشان هم نجس است!
2019-06-19 11:16:50
مشاهده پست
این مجموعه زیبا برای نونهالان و حتی نوجوانان عزیزمان می‌تواند جذاب باشد.
2019-06-19 11:11:35
مشاهده پست
مجموعه بسیار هیجان انگیز و عالی در ژانر وحشت که به همه برادران و خواهران عزیز توصیه میکنم آن را تماشا بفرمایند.
2019-06-19 10:47:28
مشاهده پست
برای من که همیشه مجموعه های هندی انتخاب اولم نبوده است اما این مجموعه به گمانم مجموعه متفاوتی نسبت به سایر مجموعه های هندی است.
2019-06-19 10:44:27
مشاهده پست
سلام علیکم و رحمه الله بنده هنوز فرصت تماشای این مستند را پیدا نکردم اما از آنجا که مجموعه مستند های امریکایی ها را قبول دارم و اکثرشان مورد پسند بنده واقع شده است مانند فیلم بیوگرافی و مستند مانند اسنودن که به خوبی داستان جناب آقای ادوارد اسنودن عزیز را روایت کردند میدانم که این مجموعه به کلی تفاوت می‌کند اما امیدوارم مثل همان مجموعه مورد پسند واقع شود.
2019-06-19 10:12:29
مشاهده پست
کارل جوانی برومند، شجاع و پاکدامن بود که همواره در طول سریال به پدر و دیگر اطرافیانش احترام بسیاری می گذاشت و در اکثر مواقع کمک رسان همه دوستان، اهالی و مردمان بیچاره اطرافشان بود، البته در این راه نباید کمک های شایان بانو میشون که نقش پر رنگی در تربیت کردن این جوان شایسته داشت نا دیده گرفت، انشالله که همه جوانان ما از شخصیت کارل در این سریال الگو بگیرند.
2019-06-19 08:30:37
مشاهده پست
یقینا نمی‌رسد و نخواهد رسید حتی اگر از آن سیزن های بسیاری بسازند، تماشای اصل سریال لذت به مراتب بهتری دارد.
2019-06-19 08:23:12
مشاهده پست
بدون توهین هم میتوانستید نظرتان را بیان کنید
2019-06-19 08:16:18
مشاهده پست
بنده خدا لحن صحبت من همین است آیا قرار است طور دیگری سخن بگویم، اصلا قصد به سخره گرفتن شما و دیگران عزیزان را نداشتم و ندارم، خدا به همه شما خیر و برکت دهد
2019-06-19 08:13:09
مشاهده پست
اکانت بنده جعلی یا به تعبیر جنابعالی فیک نیست، اینگونه قضاوت کردن و پیش داوری کردن از سوی شما صحیح نیست برادر من
2019-06-18 21:03:53
مشاهده پست
کاملا با شما موافقم، تماشای اسپین اف این مجموعه هم خالی از لطف نیست اگر آن را تماشا نکرده باشید
2019-06-18 20:20:27
مشاهده پست
از لطف و عنایت شما نسبت به این بنده حقیر خرسندم برادر
2019-06-18 19:37:07
مشاهده پست
عزیز جان شما باید همانند نامتان صادق باشید قضاوت کردن مردم کار درستی نیست
2019-06-18 19:04:20
مشاهده پست
ظاهرا نکته ای را باید خدمت شما عزیزان عرض کنم آن هم این است که بنده همانند دیگر روحانیونی که شما میشناسید نیستم و دیدگاه ها و نظراتم به کلی با همه روحانیونی که میشناسید تفاوت دارد و اندازه موهای سر همه شما عزیزان فیلم و سریال فرنگی تماشا کردم که اینجا و در این فضا حضور دارم و به خودم اجازه نظر دادن میدهم از تصویر آواتار بنده هم کاملا مشخص است که شخصیت مورد علاقه من جناب پرویز پرستویی در فیلم مارمولک هستند اگر به کلی با حضور اخوند جماعت در این فضا ها مخاف هستید مانند این دوستمان که پایین تر اینگونه فرمودند باید بگویم شما دارای دیدگاه اَمپـِریالیسمی هستید که در این دوره و زمانه دیگر این نوع دیدگاه منسوخ شده و کارایی ندارد پس بیاید همه با هم در کنار هم از فیلم ها وسریال ها لذت ببریم و به نظرات همدیگر هم احترام بگذاریم.
2019-06-18 19:02:06
مشاهده پست
احسنت
2019-06-18 18:35:06
مشاهده پست
عزیز جان برای بنده این حق محفوظ است که راجع به مجموعه هایی که تماشا کردم نظرم را بیان کنم و تا آنجایی هم که حضور ذهن دارم از همه این مجموعه ها تعریف و تمجید کردم نمیدانم مشکلتان با بنده چیست!
2019-06-18 18:34:30
مشاهده پست
از وقتی که مردمان بی شخصیتی چون شماها این فضا را اشغال و مسموم کردند
2019-06-18 18:32:22
مشاهده پست
بنده توهینی نکردم نه به شما نه به این مجموعه ارزشمند نمیدانم چرا از کوره خارج شدید؟! این سریال را کامل تماشا کردم اما از انجا که لوح دادن داستان جذابیت اثر را برای دیگر کاربران که این نظرات را بخوانند کم میکند از آن صرف نظر میکنم اما اگر بقیه دوستان و شما مشکلی ندارید خط به خط داستان را برایتان شرح دهم
2019-06-18 18:30:53
مشاهده پست
دوست عزیز دیگری هم درخواست شما را داشت ببینید بهتر است حضوری به خدمت روحانی مورد اعتماد محلتان بروید و از ایشان هر سوال شرعی دارید بپرسید
2019-06-18 18:17:41
مشاهده پست
بسیار صحیح و بجا فرمودی جوان خداوند به توفیقات شما بیافزاید.
2019-06-18 15:45:27
مشاهده پست
فرار چیست برادرم! مثل این که درست متوجه عرض بنده نشدید!
2019-06-18 11:57:32
مشاهده پست
خواهران چی برادرم؟! اگر منظورتان در مورد تماشای سریال است که فرقی نمیکند هر جنسی میتواندد تماشا کنند منتهی چون بنده فکر کردم طیف بیشتر این صفحه را برادران تشکیل میدهند اینگونه گفتم وگرنه فرمایش شما کاملا صحیح است.
2019-06-18 11:53:23
مشاهده پست
به نظر بنده حقیر این سریال مشکلی آنچنانی از نظر محتوا ندارد هر چند در فصل اول شاهد اندک صحنه هایی هستیم اما در کل مشکلی برای تماشا همراه با خانواده ندارد. متاسفانه در کشور ما این فرهنگ به غلط جا افتاده که که نباید اینگونه سریال ها را با خانواده دید که نظر بنده کاملا بر عکس است حتی به نظر بنده سریال هایی به مراتب مشکل دارتر از لحاظ محتوا را هم میشود همراه با خانواده تماشا کرد که البته بستگی به خلق و خوی خانواده ها دارد که متاسفانه اکثرشان در تعصبات بی خود و بی جهت غرق شده اند!
2019-06-18 11:45:20
مشاهده پست
خیر مومن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
2019-06-18 11:39:50
مشاهده پست
چقدر شما از روحیه لطیف و شیرینی بهره میبرید مومن
2019-06-18 11:37:06
مشاهده پست
سلام علیکم و رحمه الله این مجموعه ای بسیار عالی.تاثیر گذار و دارای نکات آموزنده بسیار برای نوجوانان مخصوصا دختران عزیزمان که به تازگی به دروان حساس و پرالتهابی از زندگیشان رسیده اند مناسب است ای کاش بستری فراهم میشد که می توانستیم این سریال اموزنده را در دبیرستان هایمان علی الخصوص دبیرستان های دخترانه کشورمان برای دانش اموزان عزیز نمایش میدادیم که متاسفانه بعید میدانم با توجه به سیستمی که در آموزش و پرورش کشورمان حکم فرماست انجام این کار عملی باشد!
2019-06-18 11:12:25
مشاهده پست
درود خداوند بر تو مومن
2019-06-18 10:56:54
مشاهده پست
سلام علیکم و رحمه الله برادران چرا مجموعه ای به این خوبی و تاثیرگذار متاسفانه اینچنین در فصل های پایانی دچار افت شده است یا این که بنده اشتباه میکنم!
2019-06-18 10:47:25
مشاهده پست
سلام علیکم و رحمه الله این سریال به شدت قلب مرا به درد آورد و باعث شد بیشتر با آن عزیزان حادثه دیده و عزیز همزاد پنداری کنم و درکشان کنم امیدوارم روح همه ی ان عزیزان در آرامش باشد درست است که از فاجعه دردناک چرنوبیل سال های زیادی سپری شده منتهی از خداوند متعال برای بازماندگان این مصیبت صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نمایم. یاحق
2019-06-18 10:24:42
مشاهده پست
چه آبرویی برادرم چرا پیش داوری میکنید؟!
2019-06-18 10:09:35
مشاهده پست
برادران بنده حقیر اخیرا این مجموعه را همراه با عیال و اهل منزل تماشا کردم و چه نکات ها و پند های بسیاری که در آن نهفته نبود! مخصوصا جناب والتر وایت که علاوه بر بازی بی نقصی که از خودشان ارائه کردند هشدارها.پیام ها و درس های واضحی به همه ما مردم دادند و امید دارم که همه ی ما از آن ها در زندگیمان درس بگیریم. بنده میخواستم شخصا از همینجا مراتب تشکر و قدردانی ام را نه تنها از ایشان بلکه از همه دست اندرکاران این مجموعه فاخر و ارزشمند به عمل می آورم باشد که خدای متعال به توفیقات همه ی آنها بیافزاید و بتوانند همچون این سریال خوراک های خوبی در آینده از خودشان به مردم جهان و علی الخصوص مردم ما بدهند و در پایان عرایضم به همه شما توصیه میکنم اگر تا الان به هر دلیلی موفق به دیدن این سریال نشدید حتما آن را تماشا کنید اگر با خانواده و اهل منزل تماشا کنید که چه بهتر همه با هم فیض میبرید. علی برکت الله
2019-06-18 09:59:36
مشاهده پست
خجالت بکش مومن...
2019-06-18 09:20:45
مشاهده پست
درست است مرد مومن حق باشماست متاسفانه کشور ما در چهل سال اخیر فرهنگش به شدت سیر نزولی را طی کرده است و مسئولین و روحانیون ما هم چهره نادرستی از اسلام به مردممان ارائه کردند
2019-06-17 22:15:41
مشاهده پست
بنده دروغی به تعبیر شما اینچنین نگفتم که سزاوار رفتن به جهنم باشم از شما ممنونم که اشتباه این بنده حقیر را گوشزد کردید ودر پایان عرایضم میبایستی بگویم از شما پوزش میطلبم که برادر خطابتان کردم موفق باشید خواهرم
2019-06-17 22:03:35
مشاهده پست
شما درست میفرمایید منتهی به نظر بنده سریال هم به اندازه مناسب و کافی شخصیت اسپارتاکوس را به تصویر می‌کشد هر چند به قول شما بیشتر به مسائل حاشیه ای و پیرامون اسپارتاکوس پرداخته است، به نظر بنده اگر کوچکترین مطالعه و ذهنیتی از قبل راجع به اسپارتاکوس داشته باشید از دیدن سریال لذت خواهید برد به طور حتم سریال از فیلم بهتر ساخته شده و دارای منابع موثق تری هم هست
2019-06-17 20:32:48
مشاهده پست
شخصیت اسپارتاکوس در این سریال به درستی نشان داده شده است و عملکردی که از او درسریال شاهدش هستیم بسیار به اسپارتاکوس واقعی شباهت دارد البته اگر در مورد شخصیت آن بزرگوار به اندازه کافی مطالعه کرده باشید این سریال نکات ارزشمند زیادی در آن نهفته است که نیازی به گفتنش نیست بسیاری از ما می توانیم از روحیه انسان دوستی و مسالمت آمیز اسپارتاکوس الگو بگیریم اسپارتاکوس در تمامی قسمت های این مجموعه به دنبال عدالت خواهی و آزادی بردگان است درست همان چیزی که از اسپارتاکوس واقعی در ذهنمان متصور هستیم و می‌توانیم از این ویژگی مثبت اسپارتاکوس کبیر الگو بگیریم
2019-06-17 20:15:30
مشاهده پست
چرا فکر می‌کنید ما نباید بیننده فیلم ها و سریال های فرنگی باشیم اتفاقا همین فیلم های به قول شما منشوری که به نظر بنده اکثرشان فیلم ها و سریال های فاخر و ارزشمندی هستند مورد پسند بنده واقع شده مانند سریال های آموزنده ای چون اسپارتاکوس، بانشی، بازی تاج و تخت و... که ازدیدنشان بسیار لذت بردم و سعی کردم از رفتار و کردار این شخصیت های این سریال ها الگو بگیرم و آن ها را سرمشق و سرلوحه زندگیم قرار بدهم!
2019-06-17 19:47:01
مشاهده پست
احسنت مؤمن، بنده حقیر معتقدم تماشای اینگونه سریال ها نه تنها باعث زلال تر شدن روح شما می‌شود بلکه در آخرت هم اجر و پاداش عظیمی برای مؤمنینی چون شما دارد، پس در تماشا کردن اینگونه سریال ها کوچکترین شکی به دلتان راه ندهید که مکروه است!
2019-06-17 19:14:35
مشاهده پست
احسنت
2019-06-17 17:19:29
مشاهده پست
از این که نظر این بنده حقیر مورد لطف و عنایت جنابعالی قرارگرفت مایه مباهات و افتخار بنده است.
2019-06-17 17:14:08
مشاهده پست
مجموعه ای بسیار عالی.تاثیر گذار و دارای نکات آموزنده بسیار برای نوجوانان مخصوصا پسران و دختران عزیزمان که به تازگی به دروان حساس و پرالتهابی از زندگیشان رسیدند ای کاش میشد این سریال اموزنده را در مدارس برای دانش امزان عزیزمان نمایش میدادیم که متاسفانه بعید میدانم با توجه به سیستمی که در آموزش و پرورش کشورمان حکم فرماست بتوانیم این کار را انجام بدهیم
2019-06-17 15:34:38
مشاهده پست
سعی کنید زبان عربی را هم همچون سایر زبان ها که تا الان اموخته اید فرا بگیرید.
2019-06-17 15:21:12
مشاهده پست
برادر عزیزم ما ایرانیان از بدو تاریخ تا الان دارای فرهنگی غنی و کهن بوده ایم و این صحبت های شما به دور از انصاف است و به هیچ عنوان صحیح نیست
2019-06-17 15:17:00
مشاهده پست
برادران عزیز آیا میدانستید مسلمانان و وایکینگ‌ها ارتباطات ۱۵۰ ساله داشته‌اند؟!
2019-06-17 15:12:34
مشاهده پست
مجموعه ای بسیار اخلاقی.تاثیر گذار و دارای نکات آموزنده بسیار برای زوجین مخصوصا بانوان محترم و عزیزمان پس در تماشا کردن این سریال کوچکترین شکی به دلتان راه ندهید
2019-06-17 15:09:07
مشاهده پست
برادران در تماشا کردن این سریال حاجت هیچ استخاره نیست! این سریال مورد تایید و پسند بنده واقع شد به همه شما توصیه میکنم آن را حتما همراه با خانواده محترم تماشا کنید. علی برکت الله.
2019-06-17 15:05:09
مشاهده پست